2017年3月15日星期三

【報紙】返TVB拍劇 張衛健自嘲苦命

日期: 2017年3月15日
來源: 晴報

返TVB拍劇 張衛健自嘲苦命

無綫昨天在會展舉行的「香港國際影視展」中,進行TVB 50周年獻禮,因為無綫50周年而重返娘家拍重頭劇《大帥哥》的張衛健(Dicky),昨天亦有現身,他竟然自嘲話命苦。

張衛健昨日以一身《大帥哥》造型亮相,該劇預計拍半年,問到Dicky可擔心夏天拍外景很辛苦?他笑謂︰「條命本來嚟講係苦嘅,不過佢哋樣樣都好錫我,等我可以拍得舒服、開心,係個天唔會畀面,要熱就熱。」


張衛健聲稱與一班後輩演員有講有笑,拍攝氣氛相當不錯。

要洪永城帶去廁所

在試造型時蓄了鬚的他,昨日活動上卻不見他的鬍鬚,Dicky直認是為了在夏天開工不用太辛苦,他說︰「唔知點解大家印象係,大統帥無鬚不可,惟有自己設計到時會無。」

Dicky在劇中與不少新演員合作,他在台上自爆入到電視城連廁所位置都不知曉,要靠洪永城帶路,記者笑問是否一齊上廁所?Dicky笑說︰「咁多年無拍劇,好多嘢都要問其他演員㗎嘛,唔通問珍姐(曾勵珍)咩?」Dicky相隔多年返TVB拍劇,連舊愛宣萱都希望與他合作,問Dicky可會抗拒?他大方表示︰「唔抗拒!不過我喺TVB無say,公司安排我就照做,當然,我同個個都係再見亦是朋友,有時大家都會互相聯絡。」


沒有留言:

發佈留言