2017年3月14日星期二

【報紙】要洪永城帶去廁所

日期: 2017年3月14日
來源: 東方日報

張衞健要洪永城帶去廁所: 唔通問曾勵珍

回巢拍劇的張衞健亮相灣仔會展香港國際影視展2017,宣傳新劇《大帥哥》,以劇中軍服造型上陣他,不斷擺甫又撩身邊人傾計,他笑言已入開始入戲,過兩日便要開工:「心情相當之好,興奮到個橫隔膜Fing到發發聲!今次TVB 50周年,就好似返娘家拍劇,下個50周年都會返來拍番部!」


張衞健(左圖)回巢拍劇要洪永城帶佢去廁所,佢話唔通問曾勵珍(紅圈)咩!


張衞健話佢開始入戲啦。


張衞健仲話興奮到個橫隔膜Fing到發發聲!

注定要熱天拍攝

被問到夏天是否要到福建拍攝外景時,張衞健笑言無論自己甚樣逆轉,都是苦命一條,又指無綫已很錫他,很多方面配合,但個天不畀面,話熱就熱,張衞健笑言印象中拍過成績好的的戲,都是炎酷天氣下拍攝,未試過舒服,是命也,問太太會否到外景探班時,他謂:「攞佢命咩!梗係唔會啦!」問到無綫的後輩們是否都很照顧他,洪永城是否帶他去廁所時,他說:「佢真係帶我去廁所,好多唔明嘅我都問佢哋,唔通我去問曾勵珍咩!冇理由問曾勵珍㗎嘛!」


張衞健、汪明荃


大合照。


張衞健


林敏驄(左)、張衞健


交晒戲。

同舊愛互相關心

提到舊愛宣萱都望與張衞健合作時,他謂:「早啲講呀!我喺TVB冇Say,但我唔抗拒囉!其實每一位都再見亦是朋友,雖然唔係好多個。(都仲有一位舊愛(江欣燕),會否找她客串?)要睇劇本囉!都有諗過,真係冇所謂。」他坦言與舊愛都有互相問候,就算做不成夫妻、情侶都應互相關心。


張衞健同陳豪傾咩呢?


張衞健型到呢!


張衞健

沒有留言:

發佈留言