2018年12月19日星期三

【報紙】傷心到噴汁? 張衛健開腔

日期: 2018年12月19日
來源: am730

傷心到噴汁? 張衛健開腔︰咁多年我都冇拎過……

《大帥哥》叫好叫座,可惜在台慶頒獎禮捧蛋收場,楊秀惠等人替張衛健不值,網民更認為「欠張衛健一個交代」。



至於當事人張衛健,昨日現身電視城為老友蘇永康的節目做嘉賓。問到為何缺席頒獎禮,他說︰「咁…唉! 唔使啦,真係唔使啦,我嚟做咩啫?」絕對看得出張衛健是看透頒獎禮的遊戲規則。之後他語重心長說︰「一直以嚟我一心一意將自己嘅戲去演好嘅演員。印象中,幾乎咁多年嚟我從來未攞過一個有關演戲嘅獎項,我只希望得到觀眾嘅心。我認為人生可以渺小,但唔可以虛度,角色可以戲少,但唔可以Hea做,呢個係我多年以嚟嘅宗旨。」

他又謂知道有不少人支持劇集,認為大帥哥這個角色已對得住自己、對得住觀眾。

沒有留言:

發佈留言