2018年12月16日星期日

【雜誌】譚凱琪大讚張衛健拍劇專業

日期: 2018年12月16日
來源: 東方新地

譚凱琪:「會一齊練到得為止!」 大讚張衛健拍劇專業 (節錄)

譚凱琪(Zoie),19歲挾小室哲哉弟子之名出道,入行18年,做過歌手、主持,浮沉多年,近年才漸受無綫重用,戲份一套套加重,她大談曾經兩年零收入的辛酸,又剖白與金融才俊男友的感情生活。










大讚張衛健專業

提到《大帥哥》,譚凱琪即說;「好專業,轉數超快,記性好好,幾頁紙嘅對白,佢可以一口氣一輪嘴講晒,仲要可以零N G,同埋度晒對白,諗吓可以點改,令成件事好啲,連我哋啲對白都寫埋,係好專業!」

「如果我嗰場戲有咩疑問,需要一齊去排練,佢會同我哋一齊練,練到OK為止。佢脾氣好好,我未見過佢鬧過人。我哋依家仲有個群組,佢成日發放一啲正能量嘅訊息出嚟畀我哋,我哋間唔中都會出嚟食飯。」,看來大家都因此劇都變得非常友好!


沒有留言:

發佈留言