2018年12月20日星期四

【報紙】譚凱琪同偶像張衛健合作

日期: 2018年12月20日
來源: 頭條日報

同偶像張衛健合作 譚凱琪日日開工有嘢學

譚凱琪(Zoie)最近在劇集《大帥哥》中飾演日本藝伎「葉天嬌」,做得「大帥哥」張衛健的老婆,當然跟張衛健有好多對手戲。Zoie坦承是張衛健粉絲,最初知跟偶像合作超開心,難得合作後發現對方又勁好人,不但會主動畀意見,仲會示範埋,搞到每日開工似上堂,所以她好想有機會再同對方合作兼學嘢。

話細細個睇張衛健作品大,Zoie絕對唔係講大話,「我細個真係好鍾意睇電視,健哥啲作品當然有睇啦!佢嗰啲金句同埋生鬼演出,真係好精彩,好鍾意睇佢演戲,所以佢都係伴住我成長嘅偶像嚟。」


Zoie最希望張衛健多些回娘家拍劇,她就有機會再偷師。


Zoie最難忘跟張衛健這場感情戲,對方還示範一次給她參考。


「大帥哥」和「天嬌」這對夫妻,都算多經歷。


劇中「葉天嬌」其實真正身份是日本人「舞川奈伊」。


劇組到佛山拍外景,造就Zoie同偶像撐枱腳,不過身邊當然仲有成大班人啦!


Zoie話首次見張衛健,當時自己仲係好怕羞。

好想再合作

Zoie得知今次有機會跟偶像合作,開心到差點瞓唔着,「知同佢有感情線,即係會有好多對手戲,真係好開心,但差唔多開拍就好緊張,好驚佢會好Cool,因為我比較慢熱,點知佢一開工就撩人玩,仲會主動提好多意見我,甚至會示範埋畀我睇,真係好感動!開工似喺度學嘢,好想有機會同佢再合作呀!」

以日本音樂教父小室哲哉徒弟入行的Zoie,當年曾學習日文,但放低了一段日子,今次為了「天嬌」這個角色,又重新再補習,「其實天嬌本身係個日本人嚟,所以開拍前我都有去咗轉日本攞番啲感覺,由於我要講日文對白,所以都有再補課,但因為有好多用字冇講過,都要靠死背,希望出嚟效果好啦!」

沒有留言:

發佈留言