2018年12月17日星期一

【報紙】張衞健喺香港竟然住…

日期: 2018年12月16日
來源: 東方日報

北京豪宅送畀老婆 張衞健喺香港竟然住…

「大帥哥」張衞健(Dicky)係圈中出名嘅「廿四孝老公」,早前爆出送咗五千呎北京豪宅畀老婆張茜歎世界,咁佢喺香港又住幾多呎嘅豪宅呢?答案竟然係幾百呎!


分別好大!


之前爆出Dicky送咗5,000呎北京豪宅畀老婆。


近年Dicky喺香港搬咗返去同媽咪住。


因為媽咪年紀大想見多啲。


Dicky笑言自己需求唔大,有間房有張床就可以。


北京間豪宅有埋健身室。

Dicky日前接受東網訪問時,話近年搬返去同阿媽住:「以前不嬲都係同阿媽分開住嘅,不過係呢幾年,我先搬返嚟同阿媽住啫,因為阿媽年紀大啦,想陪佢多啲。」問到阿媽個屋係咪好大?他就謙說:「普通嗰啲啫,其實我住嘅地方唔使大嘅,只要有一間房,畀我有啲私人空間就得,有張床畀我瞓,有地方畀我睇劇本就可以㗎啦。」問到在香港有多少物業,Dicky扮懵竟說:「我真係唔記得啦喎。」

沒有留言:

發佈留言