2018年12月19日星期三

【報紙】大熱倒灶冇失落

日期: 2018年12月19日
來源: 蘋果日報

【冇咁易畀你估到】大熱倒灶冇失落 張衞健:我對得住觀眾

一年一度嘅台慶頒獎禮所有獎項已經塵埃落定,張衞健(Dicky)演出嘅《大帥哥》大熱倒灶失落視帝,好多人都戥佢唔抵,好似楊秀惠同蔡思貝噚日出席活動,蔡思貝覺得Dicky功不可沒,楊秀惠就話:「Dicky永遠都係我哋心目中嘅視帝!」


張衞健失落視帝!

噚晚Dicky喺將軍澳出席活動,講到《大帥哥》嘅演員戥佢唔抵,佢話:「佢哋見到我嘅付出,感觸大啲啫,我最希望觀眾睇到每個演員嘅進步,當然我咁多年都冇攞過獎,有獎當然開心,不過聽到好多朋友話要趕返屋企睇電視,對我嚟講,營造到呢個氣氛,又可以攞到觀眾嘅心,呢樣先係最開心。」



Dicky話最開心係攞到觀眾個心!


Dicky現身撐蘇永康!

至於點解缺席頒獎禮,Dicky話:「唔使喇!我去嚟做乜呀?正經嚟講只係想做好啲戲,只希望得到觀眾嘅心,人生可以渺小,但唔可以虛度,角色戲份少,但唔可以hea做,呢個係我咁耐以嚟嘅宗旨,總之大帥哥呢個角色,我對得住自己、對得住觀眾,將暫時最好嘅張衞健奉獻咗畀觀眾。」唔知Dicky係咪要拍劇拍到攞獎為止﹖佢哈哈笑話:「你知我鍾意講笑㗎嘛,有時亦會認真,大帥哥又點會咁易畀大家捉摸到。」

蘇永康亦都力撐好友冇失落,佢話:「張衞健只係想拍一部佢鍾意嘅港產劇畀大家睇,o依家目的已經達到,收視亦都證明佢已經做到,其他嘢對佢已經唔重要。」

沒有留言:

發佈留言