2009年1月16日星期五

【報紙】新婚返港爆婚禮另有動機

日期: 2009年1月16日
來源: 蘋果日報

新婚返港爆婚禮另有動機  健仔發功撮合安仔 Sammi

剛在菲律賓完成婚禮的張衞健和太太張茜,昨日幸福返港,二人推七大箱行李出閘,並大晒結婚戒指,張茜透露未有時間造人,還需努力。健仔又暗示今次婚宴目的是為好友再扯紅線,並直言希望鄭秀文( Sammi)和許志安能幸福。


張衞健與張茜由菲律賓新婚返港,二人大晒幸福。

張衞健與太太張茜剛於周一在菲律賓舉行婚禮,昨日雙雙返港,二人出閘時心情靚爆,健仔笑說:「今次會留香港過年,我外地結婚,返香港度蜜月,今次好多謝菲律賓政府幫忙,佢全程保護我,好似我去機場,政府都派警員沿途開路。」


健仔在婚宴上開心到飲醉酒,更大爆鬧新房時被玩到癲。

鬧新房冰火齊上

健仔又表示婚宴當晚他也有幾分醉意,想不到俾人鬧新房時遭大整蠱,他笑說:「我有醉意,安仔、拉姑、蘇永康扶我返新房,佢大整蠱我,差搞到我三點畢露,因為佢幫我換衫,將生果放我重要部位,如果相出一定好轟動。佢又將提子塞入我口,香煙又塞入我個鼻度,一時用冰敷面,一時又用熱水敷面,我冇斷片,記得。」再問到兩人有否努力造人,在旁的張茜笑言還沒有時間,並謂一切隨緣。


張衞健不時凝望太太,甜蜜滿瀉。

望婚禮啓發老友

對於有傳他們一班朋友希望鄭秀文與許志安復合,健仔說:「係就最好。」他生怕自己講錯話,即補充說:「我唔可以代表人講,如果朋友中搵到真愛係最好事。」問健仔是否想他倆復合?健仔說:「冇話想唔想,兩個都係好朋友,想佢得到幸福。」健仔又語重心長地表示,今次舉行婚禮,是希望對一些死不結婚、死不願嫁的朋友有啓發作用。

採訪、攝影:張俊銘

沒有留言:

發佈留言