2009年1月9日星期五

【報紙】健仔千萬豪宅贈張茜

日期: 2009年1月9日
來源: 東方日報

健仔千萬豪宅贈張茜

張衛健與張茜相愛十年, 鐵定下週一在菲律賓舉行婚禮, 兩口子多年來同甘共苦, 張茜從未貪過健仔一分一毫, 加上經歷過流產之痛, 所以健仔決定除炮製一個童話婚禮給張茜外, 再在北京送上千萬豪宅作愛巢, 認真窩心!



健仔、 張茜拖愛犬在新居附近踩單車, 溫馨又寫意!

健仔與張茜雖然早已註冊, 下週一( 12 日) 二人將在菲律賓聖奧古斯汀教堂舉行婚禮, 今日健仔及張茜分別從香港及北京飛往菲律賓準備婚禮事宜。他倆拍拖十年, 經歷過不少風雨, 健仔更豪買千萬豪宅給太太, 作為結婚禮物。


張茜秘密試婚紗, 連老公仔張衛健也未見過。

大包小包新居入夥

據知, 豪宅位於北京朝陽區的金碧湖畔, 面積達4,500 呎, 設計有別於一般樓房, 為兩座式建築物, 中間有通道相連, 該區更為當地大企業商賈的聚居地, 可謂人傑地靈。健仔愛屋及烏, 更會邀請身在鄉下的未來外母張媽媽一起居住, 張茜來港時則與媽媽同住, 十分孝順。


豪宅外貌

本報亦拍得健仔和張茜早前為北京新居入夥作好準備, 當天只見二人身邊有大包小包及一幅油畫, 看來是用作裝飾家居之用, 之後又見健仔在未註入水的泳池內指手劃腳, 表情肉緊, 顯然十分緊愛巢的裝修。經過一輪打點後, 二人拖愛犬「 芭堤雅」 到屋外踩單車, 恩愛又溫馨。


健仔、 張茜大包小包的等候搬入北京新居。


兩口子在門外等候搬運工人。


家有泳池


湖畔賞雪


健仔疼錫張茜, 他坦言張茜是個真正愛他的人, 從來沒有貪過自己一分一毫, 健仔說: 「 十年佢冇問過我要任何野, 包括鑽石同屋, 無論我開心唔開心, 有幾失意, 佢都一直鼓勵我, 由我經歷過金融風暴, 由我冇錢到有錢, 佢都一直係我身邊守護住我, 我真係好感動, 我知佢想舉行一個童話式婚禮, ​​所以我決定圓佢心願。 」


健仔急不及待騎戰車四圍兜風。

自爆「兩度失去了你」

健仔又自爆與張茜曾經歷兩次分手, 第一次是拍《 小寶與康熙》 時, 他們分手了, 雖然當時健仔大紅卻沒有張茜與他分享, 感到無盡失落, 惟有獨自哼唱趙傳的《 我終於失去了你》 , 經歷過無奈的日子, 健仔決定搵番張茜!第二次分手則是兩年前, 當時二人都覺得對未來沒有信心, 當時健仔不想結婚, 又不想拖累張茜, 張茜也信心不足覺得健仔始終會離開她, 健仔為了不想再拖, 所以忍痛分手, 不過最後還是覺得張茜對他最好, 所以又再次復合, 健仔說: 「 我最鍾意係佢性格, 樂觀鍾意笑又唔貪慕虛榮。 」

據知今次「 張張聯婚」 請了許志安、 梁漢文、 蘇永康、 狄波拉等二百多位親友飛菲律賓出席, 連酒店、 機票、 食宿, 整個婚禮豪花五百萬。

============================================================

夫妻溜狗






沒有留言:

發佈留言