2009年1月21日星期三

【報紙】Dicky預言老友換拖友

日期: 2009年1月21日
來源: 太陽報

Dicky預言老友換拖友   安仔不排除復合當新歡透明

已有圈外新歡的許志安,盛傳與拍拖多年的舊愛復合,前晚他出席活動時不置可否,加上密友張衛健不擔保他下周會否情變,似有弦外之音!

安仔前晚為新碟《自導自演》舉行記者會,同場為執導的短片《魔方宅男》舉行首映,好友陳奕迅、張衛健(Dicky)夫婦、梁漢文、蘇永康、楊千嬅及谷祖琳等撐場,唯獨欠缺安仔的新歡舊愛!安仔坦言有跟舊愛通電話:「佢驚嚟到搶風頭!(女友Michelle呢?)冇冇冇,今日做嘢!(Dicky望你同舊愛復合?)我清楚自己諗乜。今日唔知聽日食乜!(有機會?)唔可以咁講,低調處理最好!(怕唔怕女友唔開心?)佢唔睇呢啲!(派定心丸慰女友?)唔使,我係大男人!」


安仔獲大班好友撐場,唯獨不見其新歡舊愛。

安仔對復合不置可否,Dicky則以「老婆」稱呼安仔:「我作為佢地既感情代言人,暫時呢個禮拜冇乜可能,不過一個禮拜後唔敢講!(唔驚安仔女友唔開心?)佢暫時唔會唔開心!」問到二人是否已分手?Dicky則未有回答,但卻大爆當年安仔向他表示愛上一個人:「包個咪鄭小姐囉!佢地一齊咁多年,大家都想佢地開花結果!」

蘇永康唱反調

雖然安仔承認不少好友希望他與舊愛復合,但康仔卻唱反調:「我冇呢個諗法!感情世界好難明白,兩個人分開做番朋友,認同佢地話關係已昇華到家人既感覺!」梁漢文則說:「佢兩個人既嘢,關我乜事!」

沒有留言:

發佈留言