2015年4月6日星期一

【報紙】吳國敬遭Big Four輪住爆料

* 編按:
他真的有影齊Big Four呢~


(來源: 梓穎Cupid  的微博)

日期: 2015年4月6日
來源: 蘋果日報

吳國敬遭Big Four輪住爆料

噚晚係吳國敬作品展嘅尾場,喺作品展一開場嘅時候,張衞健就先喺台上講嘢,仲同一位女觀眾自拍,但係去到張衞健落台都冇畀番個電話觀眾,到咗佢第二次上台嘅時候,先至俾番個電話佢,仲話:「我喺後台用個電話影咗好多BIG FOUR嘅相。」搞到個女觀眾就好開心。

前晚張衞健就大爆阿敬嘅嘢,噚晚就輪到Big Four一齊爆佢料,首先Big Four逐個上台同佢合唱,張衞健就係第一個,喺台上佢就話阿敬:「佢係一個唔似歌手嘅歌手,唔似音樂人嘅音樂人,因為佢好鍾意賭馬,有一次影專訪相,佢坐喺欄杆,點知跌咗本馬經出嚟。」



張衞健爆佢影專訪跌馬經。

到梁漢文上台嘅時候,佢又大爆阿敬嘅事,佢話:「上一次阿敬個騒,好多朋友就喺後台準備,等佢一唱完歌,就喺後台恭喜佢,點知佢一落台就離開紅館,好耐先返嚟,紅館冇一個歌手即刻走,原來佢即刻去咗睇賽馬結果。」

而蘇永康就玩自爆話:「噚晚一齊去食飯,但係阿敬叫咗8碟都係辣嘢,所以今朝起身發現冇聲,最後用咗世上最唔健康嘅方法,我0依家全身都係類固醇。」

但係阿敬竟然話:「吓,你唔怕骨枯咩?」蘇永康就話唔怕,仲話:「就算今日我末期都要嚟。」之後吳國敬就自爆:「我哋以前好老友,有一次我去佢屋企過夜,見佢準備咗兩支牙刷,點知我用咗佢全家用嚟刷底褲嘅牙刷,仲用咗佢姑媽條毛巾抺鼻涕。」

Big Four喺同阿敬合唱前,張衞健就話識咗阿敬咁多年,今日佢最靚,我哋成日同佢講:「着靚啲啦,好似Mark Lui(雷頌德)咁,成日都咁型,唔好理佢係衣冠禽獸,但着出嚟型,今晚要講多兩句,要搞到佢喊。」但係阿敬嘅反應係:「我0依家急尿,我想去廁所。」



成班老死一齊唱《老死》。

而梁漢文就大讚阿敬認真話:「從來未見過佢咁認真做一件事,今次見佢好認真操大隻,真係對佢另眼相看。」最後佢哋一齊合唱《老死》。


沒有留言:

發佈留言