2015年4月4日星期六

【報紙】蘇永康老貓燒鬚走錯位

日期: 2015年4月5日
來源: 東方日報

蘇永康老貓燒鬚走錯位 梁漢文掩嘴喪笑

歌手吳國敬在紅館一連兩場《敬‧愛音樂》30載作品展音樂會正式開鑼,不擅辭令的阿敬坦言自己非常緊張,故再次邀請張衞健上台做司儀。



阿敬為求答謝臉Dicky即興玩男男之吻,被吻的Dicky只能苦笑:「幾驚佢伸脷!」他表示一早已認定阿敬是最好朋友之一,Dicky指多年前經濟拮据,問阿敬借500元,雖然當時阿敬只有1,000元仍樂意借出:「佢借咗一半身家畀我!」Dicky又大爆開騷前收到酬勞,本身沒想過有酬勞的他詢問下,吳國敬表示是化妝整頭的錢,光頭的他隨即笑說:「我都有整頭錢?」


吳國敬為咗答謝張衞健做司儀即場上演男男之吻,張衞健仲搞笑話好彩佢無伸脷。


張衞健大讚吳國敬夠義氣,喺自己有難時可以分一半身家出嚟救急。

Dicky之後Big4另一成員梁漢文現身,Edmond表示10多年前初學作曲,到阿敬家聽到一段音樂時詢問對方借來創作,繼而完成《一小時沖印》:「但後來佢同我講番嗰陣佢已經作咗首歌《其實我深深愛着你》。」兩人繼而唱出兩首歌的remix版本。


梁漢文同吳國敬合唱《一小時沖印》同《其實我深深愛着你》嘅remix版本。

無心插柳助蘇康上高峰

緊接着是許志安出場,話不多的他笑阿敬說:「難得見你咁靚仔,但佢最靚係喺佢音樂上。」Big4的蘇永康則是最後出場,阿敬表示當時為蘇永康度身訂造一首歌卻沒有大紅,但一次無心插柳下令蘇永康達到高峰,蘇永康說:「1998年佢有次好嬲話畀人reject歌,當時有陳奕迅,許志安同女友,聽頭兩句Eason已經出咗去煮麵,一半許志安佢哋玩手指,聽完晒係感覺到烏鴉經過,嗰陣我就要咗,收嗰陣都冇諗過咁好成績,將我13年事業第一次推上紅館。」繼而唱出《越吻越傷心》,全場拍手附和。


許志安大讚吳國敬靚仔。


無心插柳下一首《越吻越傷心》令蘇永康的事業登上高峰。


吳國敬與Big4大合照。

最後Big4所有成員一同上台,而當晚正值蘇太生日,阿敬亦帶頭領唱生日歌,最後他們合唱《老死》,期間又發生搞笑事,事關他們沒有溝通好,眾人均走向一邊觀眾時,蘇永康獨自走到另一邊,後來才得悉他們在另一邊,趕快跑回大隊。


喺合唱時蘇永康老貓燒鬚走錯位。


蘇永康知出事即刻返埋去大隊,行頭嘅梁漢文就笑唔停口,連歌都唱唔到。

沒有留言:

發佈留言