2015年4月1日星期三

【報紙】吳國敬紅館開騷大晒冷

日期: 2015年4月1日
來源: 星島日報

吳國敬紅館開騷大晒冷 (節錄)

吳國敬為紀念入行30周年、定於4月4日及5日在紅館舉行《吳國敬作品展演唱會》,並將30年的圈中人緣「大晒冷」,得到鄭秀文、Big Four、張智霖、陳慧琳、劉浩龍、黎瑞恩、盧巧音、太極、J. Arie、天堂鳥等擔任表演嘉賓,尤其是Big Four幾位好兄弟對阿敬更是情義有加,「救、鬧、柔、衝」樣樣齊;搞笑是連拍拖9年的女友Elaine也突然變得小鳥依人!

阿敬身兼歌手、演員和作曲人,作品為不少歌手帶來金曲獎、亦為自己贏得作曲大獎,在圈中人緣甚廣。今次首度舉行作品展,眾好友二話不說鼎力助陣,Big Four 4子:許志安、梁漢文(Edmond)、蘇永康、張衛健更是義不容辭,特別是健仔對於這位從小一開始相識的兄弟完全瞭如指掌,知道阿敬不擅辭令、主動兼任演唱會主持及為阿敬撰台詞。

「Big Four 4位兄弟都對我好好,在我人生低谷時、都會不斷搵藉口、佯裝不經意的施以援手,舉例是知道我無靚衫出席公開場合,就算明明唔係我生日,都會扮記錯日子送衫俾我做生日禮物。如果要我形容他們,健仔就係水喉、仲係救命喉,只要我一口渴就一定會有水飲;康仔好似鬧鐘,我一出事就鬧醒我;安仔則嚴如係衣物柔順劑,每逢傾嚴肅話題,他的聲都會變得特別溫柔好言相勸;而Edmond就係啞鈴,因為我們會一齊踢波,每次一起就衝勁十足!」

沒有留言:

發佈留言