2015年4月6日星期一

【報紙】吳國敬開騷 Big4噴口水

日期: 2015年4月6日
來源: 蘋果日報

吳國敬開騷 Big4噴口水

吳國敬一連兩場「敬.愛音樂30載作品展」前晚在紅館開鑼,Big4四子許志安、張衞健、梁漢文和蘇永康,以及陳慧琳、黎瑞恩、張智霖和劉浩龍等為阿敬擔任頭場嘉賓,阿敬女友Elaine和蘇永康的太太則在台下睇騷,前晚是康仔太太生日,阿敬帶頭唱生日歌賀她。

爆醉酒周圍咀

與阿敬識於微時的張衞健,以棟篤笑形式打開序幕,爆阿敬醉酒亂說話:「佢飲大兩杯仲恐怖,唔理係人定狗,又攬又錫,仲會話I love you baby,上次蘇永康結婚見佢攬個女人,我一個箭步出去,原來嗰個係我老母,阿敬仲錫埋佢塊面。」

接着劉浩龍、黎瑞恩、陳慧琳和張智霖出場與阿敬合唱,Big4四子再陸續出場。張衞健問阿敬有否情深說話要說,阿敬表示臨死前想錫他一啖,結果錫完張衞健的臉再錫嘴,全場立即起哄。張衞健笑說:「我哋由小學一年班同班識到𠵱家,每年食團年飯見到佢,內地做完嘢返嚟食飯都會叫埋佢,但咁多年都冇埋一次單!」他續說:「不過我認定阿敬係最好朋友之一,我試過差幾百蚊先可以過到嗰個月,雖然佢成副身家只有一千蚊,但都借咗一半畀我,佢真係一個值得深交嘅人,本來今次我諗住唔收錢,點知喺後台有人畀幾皮嘢我,原來係化妝整頭錢。」


Big4與吳國敬感情如兄弟般。

金錶利誘作歌

康仔在台上則說:「我哋識咗三十年,友情係僅次張衞健,1998年喺超儀屋企,阿敬好嬲話俾人reject歌,叫我哋聽吓首歌,當時陳奕迅聽頭兩句已經出咗去煮麵,許志安伉儷喺度玩手指,結果我就要咗,點知歌有歌運,將我十三年事業第一次推上紅館。」該首歌曲便是當年令康仔事業推上高峯的《越吻越傷心》,之後康仔送了一隻藍色勞力士給他,阿敬笑稱「藍撈」不好意頭,康仔笑說:「嗰次係前妻幫我買,佢唔知咁多口音,但如果你𠵱家幫我作首歌,現任太太係香港人,佢會買金勞。」


(來源: 蘋果動新聞)

沒有留言:

發佈留言