2015年4月5日星期日

【報紙】爆吳國敬醉酒亂咀人 張衞健: 原來係我老母

日期: 2015年4月5日
來源: 蘋果日報

爆吳國敬醉酒亂咀人 張衞健: 原來嗰個係我老母

吳國敬一連兩場《敬•愛音樂30載作品展》噚晚喺紅館開鑼,Big 4四子許志安、張衞健、梁漢文、蘇永康、陳慧琳、劉浩龍、黎瑞恩同張智霖等人,為阿敬擔任頭場嘉賓,佢嘅女朋友Elaine同蘇永康嘅太太全程喺台下睇騷。同阿敬識於微時嘅張衞健,以楝篤笑嘅形式為阿敬嘅演唱會打開序幕,佢笑住話:「阿敬有先天性上下愕失調綜合症,即係漏口,所以今次嚟係負責搞吓氣氛。」佢又爆阿敬醉酒亂講嘢,佢笑住話:「佢飲大兩杯仲恐佈,唔理係人定狗,又攬又錫,仲會話I love you baby,上次蘇康結婚見佢攬個女人,我一個箭步出去,原來嗰個係我老母,仲錫埋佢塊面。」



張衞健喺台上大爆吳國敬嘅嘢。



接著一身閃爆look嘅阿敬同太極樂隊齊齊出場,佢high爆咁走勻全場,同觀眾握手兼合照,佢話:「今次係我第二次喺紅館開騷,上次係三面台,今次係四面台,希望30年後啲人翻查樂壇歷史都會搵到我。」師兄劉浩龍、黎瑞恩同陳慧琳先後同阿敬合唱,Big 4四子再陸續出場,張衞健問阿敬有否情深說話要說,阿敬臨死前想鍚佢一啖,結果鍚完張衞健塊面再鍚嘴,全場立即起哄。張衞健笑住話:「我哋由小學一年班同班識到0依家,每年食團年飯見到佢,大陸做完嘢返嚟食飯都會叫埋佢,但係咁多年都冇埋一次單!」佢又話:「不過我認定阿敬係最好朋友之一,以前我試過差幾百蚊先可以過到嗰個月,我咪問阿敬借錢,雖然佢成副成家只有1000元,但係都借咗一半身家畀我,佢真係一個值得交心嘅人,本來今次我諗住唔收錢,但係點知喺後台有人俾幾皮嘢我,原來係化妝整頭錢。」

沒有留言:

發佈留言