2015年4月30日星期四

【報紙】許志安開騷 爆張衞健「咒」on and off

日期: 2015年4月30日
來源: 東方日報

許志安開騷 爆張衞健「咒」on and off

許志安於紅館舉行一連四場演唱會,獲好友蘇永康、張衞健、梁漢文、陳慧嫻、方力申、鄧麗欣等捧場,由於一眾嘉賓同時進場,引起全場哄動。


梁漢文(左起)、梁太林文慧、張衞健、蘇永康及蔡一智夫婦。

演唱會於八點正開場,身穿白色閃粉拖尾西裝褸配金色貼身褲的安仔,甫出場便從中間舞台升起,唱出《讓我待你好一點》,並展示西裝背後的「Come on」字眼。

安仔接着又唱出《唯獨你是不可取替》,並大談演唱會主題:「點解今次演唱會會叫Come on哩,因為2011年我開咗個叫on and on 25周年演唱會,當時搵咗張衞健做我嘉賓,佢叫我下次開演唱會要叫on and off,所以我決定今次演唱會都要keep住on,一嚟我叫安仔,二嚟我想大家Come,所以就Come on。」

他又指今年入行29周年,並笑謂:「不過放心,出年唔會有咩萬千星輝30年或者跨越銀河30年演唱會,要開今晚開,唱到大家有回憶為止!」

沒有留言:

發佈留言