2015年4月6日星期一

【報紙】吳國敬自爆上蘇康屋企過夜 留下人生污點

日期: 2015年4月6日
來源: 東方日報

吳國敬自爆上蘇康屋企過夜 留下人生污點

吳國敬假紅館舉行的一連兩場《敬·愛音樂吳國敬30載作品展音樂會》來到尾場,繼續由好友張衞健(Dicky)擔任主持為音樂會搞氣氛,阿敬卻突然對Dicky說:「我見你好似有頭髮生緊出嚟嘅!」Dicky笑說:「我用緊霸王吖嘛。」


吳國敬尾場騷,老友齊齊爆料!


張衞健繼續擔任主持搞氣氛。


張衞健搞笑話自己用緊霸王。

掛住聽賽果唔去慶功

他再邀請Big4其他成員上台,接着上台的梁漢文(Edmond)亦爆阿敬大鑊,指他在完成2003年的紅館個唱後,第一時間不是回到後台,反而拿着電話離開紅館:「我哋諗佢唔係真係唔返嚟掛?之後佢都有返嘅,我哋問佢去咗邊,原來佢出咗去聽跑馬嘅賽果!」


梁漢文爆吳國敬料,話吳國敬2003年演唱會完咗之後唔係返後台,而係去咗聽賽果。


安仔第三位出場,但就冇咩講嘢,淨係讚阿敬作品好聽。

第三位出場的安仔沒有講太多說話,只有讚阿敬的作品好聽,而最後出場的Big 4成員就是蘇永康,他在台上透露自己在早上曾經失聲,原因是之前消夜食得太辣,最終要打類固醇針開聲,之後阿敬就分享了到蘇康家過夜的趣事:「佢叫我擦牙,我見到有兩枝,就事旦用一枝,之後佢問我用咗邊枝,我話好似係左邊嗰枝,佢就話右邊嗰枝先係你㗎,左邊嗰枝我全家攞嚟擦底褲㗎!」其後阿敬與Big 4四子一同合唱,為免蘇康再次走錯位,他們亦有提醒蘇康說:「呢邊呀!」


蘇康自爆失聲,最後要打類固醇針開聲。


五兄弟齊齊合唱。

阿敬又與觀眾們玩Selfie,並玩問題遊戲送禮物。而去到演唱會尾聲,阿敬獻唱寫給女友Elaine的歌《你卻叫我更快樂》時一度哽咽和落淚,台下的Elaine亦拿着紙巾抺眼淚,之後阿敬唱出最後一首歌《我說過要你快樂》,全場觀眾亦跟着大合唱,為音樂會劃上完美句號。

沒有留言:

發佈留言