2008年10月31日星期五

【報紙】重返影壇遇張茜流產 張衛健收拾心情搞笑

日期: 2008年10月31日
來源: 太陽報

重返影壇遇張茜流產  張衛健收拾心情搞笑

轉戰電視界多年的張衛健,最近再接拍電影,正當一切準備就緒再顯身手之際,卻不幸遇上愛人張茜流產,令健仔飽受痛苦開工,幸好事隔數月心情已平復,並已有心理準備再度迎接小生命!

張衛健過往不少作品都為觀眾帶來歡樂,最近他接拍驕陽電影《奪標》,亦被安排發放笑彈,原本對於健仔來說是易如反掌的事,奈何拍攝初期,身懷六甲的張茜不幸流產,突然傳來不幸消息,健仔非常傷心,為免影響拍攝進度,也只好頂硬上繼續開工。

健仔直言當時心情直插谷底,但作為媽媽的張茜傷心之餘,卻懂得反過來安慰他,令他不得不重新振作起來,他說:「我記得返到劇組第一場要拍既竟然係搞笑戲,當時自己根本都笑唔出,仲點樣令觀眾笑呢?不過既然開得工就要豁出去,結果就用最短時間調節自己心情去做。我承認拍呢部戲忽略左張茜,不過我冇後悔,其實件事已成過去,所以我地都接受左,同埋都可以準備再迎接小生命啦!」


張衛健努力工作之餘,亦努力做人,準備迎接小生命。

拍戲有眼不識泰山

談到今次重返影壇,驕陽方面用甚麼來利誘他答應演出?健仔笑說:「因為呢部唔係七日鮮既電影,係一部肯花上時間同金錢製作既戲,好記得第一日係片場,導演同我向大家介紹,有啲比較生面孔我以為係臨記,點知原來係攞過七個金牌既運動高手,真係有眼不識泰山!」雖然過往也拍過不少動作戲份,不過面對有武功根底的運動員來說,健仔直言自愧不如,拍攝前特別跟導演上堂紮好根基。

沒有留言:

發佈留言