2008年10月29日星期三

【報紙】張衛健被雪茄燒腋毛

日期: 2008年10月29日
來源: 太陽報

張衛健被雪茄燒腋毛

張衛健在驕陽新片《奪標》中,除親身上陣拍攝危險的對打場面外,更不惜犧牲腋毛,被雪茄「辣」腋下,事後他說:「燒『胳肋底』毛我都驚架!以前拍劇試過燒傷,點都有陰影,但導演徐小明同我排咗十幾次,仲同演反派那位演員講明要一Take過。雖然我的『胳肋底』毛冇咗,但場戲效果好好。戲入面仲有好多場打戲,小明哥話係為我而設,可以畀我騷下有幾身手了得,所以我開拍前半年,已經密鑼緊鼓操練,效果總算滿意,希望觀眾鍾意。」

徐小明亦對健仔讚不絕口:「我最怕健仔受傷,但佢反而話唔想錯過機會,想證明張衛健做電視、電影都咁有光彩。依家我可以好驕傲咁話畀健仔知,佢打戲好有說服力!」

沒有留言:

發佈留言