2012年12月25日星期二

【報紙】Big Four好事近

日期: 2012年12月25日
來源: Stars-HK 娛網

Big Four好事近 為聖誕及新年進行拍攝工作

《The Big Four大家利事世界巡迴演唱會2013》將於農曆新年期間於紅磡香港體育館舉行,門票已經公開發售。四子早前拍攝聖誕圖片時就穿上華麗服飾,期間又大唱聖誕歌,令現場仿如過聖誕般充滿歡樂氣氛。



Big Four早前為宣傳演唱會,除接受一連串傳媒訪問外,亦拍攝了多套聖誕圖片慶佳節。當日四子分別為聖誕和新年拍攝工作,雖然當時仍為廿多度氣溫,不過四子穿上厚厚的冬裝加上聖誕裝飾,期間還不斷大唱聖誕歌,令現場充滿一片聖誕氣氛。

張衛健(健仔)笑說:「今日我哋嚟影一啲聖誕節嘅相,咁意味住咩呢?就係農曆新年就嚟喇!亦即係Big Four好事近,就快開騷喇!其實我哋已經密鑼緊鼓排練緊,已經踱緊rundown。」而梁漢文(Edmond)則笑說:「最近好多記者朋友問我,會唔會好緊張?其實唔會,因為觀眾鍾意睇Big Four其實就係因為開心。」蘇永康(阿公)亦笑說:「Big Four上台第一個大前提就係我哋自己都要開心先,踱橋過程之中其實我哋已經好開心,所以我相信會感動到觀眾。」



健仔其後又說:「希望今次可以比大家一個好濃厚嘅農曆年氣氛啦!今次就係新年做騷,其實下次我哋可以聖誕開騷喎!」。安仔即說:「不如我哋加場加到聖誕啦!」頑皮的健仔便說:「咁即係由聖誕打落到農曆年,之後中秋一直做落去啦!」而三子聞言即笑個不停。演唱會將於農曆年廿九起假香港紅磡體育館舉行,門票現已公開發售,尚餘少量門票,欲購敬請從速。

沒有留言:

發佈留言