2012年12月16日星期日

【報紙】有話兒: Big4老作西遊 (下)

日期: 2012年12月16日
來源: 蘋果日報

有話兒: Big4老作西遊

(續上篇)

磨合生默契

四師徒合作,由誤解經過迅速磨合而成為默契十足的Big4,全因一顆犧牲的心,悟空說:「我哋永遠埋位影相都係先到兩個或者三個,係永遠唔會企中間位,係會讓個中間位出來。」沙僧安合拍地和應着:「慣性冇傾過。」悟空接棒再說:「咁樣可以反映到我哋心態,我哋深深明白到大家係四個獨立個體,我哋四個亦唔係新人,喺呢個圈度亦有自己嘅地盤同成就,如果大家仲以番自己係主角嘅心態,就一定死梗,一定嗌交,我哋明白呢點,所以有個讓嘅心態,會自動自覺,又唔會話推讓企中間,總之早到企側邊,補完妝咪自動攝中間個位,因為大家有個小小犧牲心態,可以令第一次Big4由組成、綵排、演出到接受掌聲,都喺一個融洽氣氛下完成。」


加埋近180歲的Big4有心有力,表演極盡視聽之娛。資料圖片

八戒康拍枱附和說:「如果搞得唔開心就唔好做,因為四個人經濟效益,雖然係加咗價,比起分開做騷,自己一個人嘅歌酬,仍然係多啲,甚至有人多好多。」調皮的沙僧安即刻玩踢爆說:「佢蝕㖭喇!為咗Big4蝕錢我覺得阿公冇得頂!」八戒康未有理會沙僧安,自顧自繼續說:「要完成一件事,必須要有所犧牲,但係我哋唔會覺得係犧牲,係一個集體回憶,能夠做到一件事,自己又開心,觀眾又開心,係好事。」


Big4四兄弟從來都不會爭位攝位,全因一顆犧牲的心。

憤怒鳥爆粗

四師徒性格鮮明,各具特色,包容和扶持是好重要,八戒康說:「因為認識二十年,彼此認識大家性格,有啲人幾收埋,內向啲,依家好咗少少喇!」說罷,三個人六隻眼望着正在沉思的唐僧,八戒康續說:「我一定要搵人傾,安仔都係。最主動就係健仔,佢最識搵位入。」果然,健仔正如大師兄孫悟空一樣料事如神,此刻沙僧安竟然燃起一絲妒忌,他說:「佢係好易聞到味,佢係狗嚟㗎嘛!」悟空即場用粗口還擊,沙僧安知道大師兄憤怒鳥,便安撫說:「佢係老大,洞悉世情。」此情此景,引得全場人哄堂大笑,Big4大話西遊,亦在歡樂的笑聲中結束。

=======================================

許志安
髮型:Billy Choi of Hair Culture
化妝:Ling Chan of Eingthe make up school

張衞健
化妝:江中平 of A&V make up school

蘇永康及梁漢文
髮型:Moe of MM ILCOLPO
化妝:Maggie Lee


沒有留言:

發佈留言