2012年12月21日星期五

【報紙】健仔出新歌憶受辱

日期: 2012年12月21日
來源: 蘋果日報

健仔出新歌憶受辱

張衞健昨日到新城宣傳新歌,談到曾志偉被捕一事,他說:「我唔擔心志偉哥,佢有足夠IQ、EQ應付,我會打電話畀佢話我開咗間花雕雞,仲有VIP房,問佢嚟唔嚟。」


健仔接受薛家燕訪問,談到當年與唱片公司傾續約時受辱經過。

健仔對上一首廣東歌是《身體健康》,相隔十年再出廣東歌,目的是想送給太太張茜,感激她多年來的愛及支持。至於為何沒有再出廣東歌,他說:「當年我出最後一張廣東碟時同唱片公司只剩兩個月約,我喺伊館開騷時同高層傾續約,點知對方叫我講畀佢知有邊個會買我嘅碟同睇我嘅騷先續約,當時好大打擊。」


採訪、攝影:馬建華

沒有留言:

發佈留言