2012年12月16日星期日

【報紙】有話兒: Big4老作西遊 (上)

日期: 2012年12月16日
來源: 蘋果日報

有話兒: Big4老作西遊

大前年「串燒四兄弟棟篤唱」(Big4老作)空前成功,之後改名Big4。 Big4是一支平均年齡約45歲的中佬組合,全組人加埋接近180歲,但他們會唱會跳,吹水最強,成立僅兩年,目標好簡單,為求自己開心,同時帶給觀眾歡欣。


安仔、健仔、康仔和梁炳相識廿載,情同兄弟,難得一班中佬聚埋唱歌吹水玩到癲之餘,還有可觀收入,當然值得開心。

難得張衞健、蘇永康、許志安、梁漢文相識廿載情同兄弟,遇過高低起跌,多年來互相扶持,雖然性格各異,亦可以和諧共事。前年中佬組合Big4首度踩入紅館全場爆滿,明年乘勝追擊,農曆年搶手檔期開足六場跟大家過年,之後鴻圖大計準備世界巡迴,目標是撞入英國倫敦國際舞台The O2 Arena,挑戰陳奕迅的速銷新紀錄。

攝影:林德雄
場地提供:紅磡都會海逸酒店
撰文:楊潔雯

=======================================

陳淑芬有先見之明,見到張衞健(Dicky)、蘇永康(阿公)、許志安(老鼠)、梁漢文(Edmond)想起《西遊記》,張衞健說:「陳淑芬見我哋四個成日走埋一齊,一開始叫我哋搞《西遊記》舞台劇,我就梗係做孫悟空,Edmond係唐僧、許志安做沙僧,蘇永康唔使講梗係豬八戒喇,仲要唔使化妝!」眼前開始出現幻覺,所有人對號入座,梁漢文在沙漠坐着一頭馬,頭戴金剛圈的張衞健拉着馬頭,許志安和蘇永康尾隨其後,然後Big4開始大話西遊。

亂噏當秘笈

內斂沉穩的唐僧梁漢文先說了一些開場白,他說:「最早期係好想一齊去登台走埠同旅行,依家願望達成,大家都好開心。」在唐僧講話的時候,馬騮仔健仔在師父耳邊獻計說:「講埋加咗歌酬呀!」

《西遊記》本來就精采絕倫,如今四師徒開騷,哪會如此風平浪靜?沙僧安第一個跳出來申訴說:「開頭開會時間好唔專注,真係好唔慣,要做乜嘢度乜嘢,講講吓,有人又問你有冇睇邊個嘅騷呀?扯到好遠去咗大西洋,當時我好嬲,成日講東講西,講去第二度,不過依家開始發覺開會真諦,其實我哋幾個咁樣先開到會,我哋四個認真喺埋一齊係度唔到嘢,係習慣咁先有嘢。」八戒蘇永康想重申自己的論點說:「開會係要think out of box!」坐在對面的悟空梳一梳光頭問:「乜嚟㗎?」沙僧安刻意拉高八度將out讀成狗,他說:「即係think狗of the box,叫你唔好成日諗嘢喺個框框度呀!」八戒康隨即再加一腳說:「識唔識英文呀
你!」


Big4跟《西遊記》有緣,梁炳和健仔真的合演過唐僧和孫悟空兩師徒。
(《齊天大聖孫悟空》劇照)

互封遲到王

悟空慘被圍剿,即刻轉移視線,一本正經地說:「上一次Big4第一日做宣傳,覺得好有問題,人哋問第一條問題,個個靜晒,dead晒air,你讓我我讓你,人哋再問,大家可能意識到唔掂,第二個問題就搶住答,咁樣好嘈。」

突然,沉默寡言的唐僧說:「就係咁樣呀!我哋平時慣咗獨立做。」三位徒弟同時點頭承認,悟空補充說:「四位一體咁做,係另一個技巧!咁點呢?即刻call out一個好urgent嘅會,講點樣做一個組合presentation,所以到今次唔駛講嘢,好舒服!有晒默契做訪問,幾時邊個講,幾時呢類型邊個講,幾時邊個想食枝煙邊個會頂住㗎喇!唔使一定四個坐晒喺度,邊個未到呢個就頂住先。」悟空一邊講,一邊盯着剛剛遲到的人,沙僧安先發制人說:「我好少機會遲到!開會最早到係咪我呀?」


戴到周身配飾的康仔被兄弟揶揄遲到大王。

這個時候師父唐僧再一次主持公道說:「你有冇諗清楚呀!」師父一聲令下,沙僧安縮一縮膊頭,不好意思地說:「呢一part唔係好記得。」之後大師兄悟空站出來為師父護航,他說:「我諗最早到就係Edmond,我好公道,我就唔會話自己最早到,我係中庸之道,執輸行頭慘過敗家,我就係做中間,通常老鼠係最world boy,佢會話出門口打畀我喇!因為阿公配飾多,你睇佢戒指戴多兩隻,佢點可以咁早到,梗係要原諒佢。」坐在沙發上的阿公揣一揣手上的戒指,不以為然。

(待續)

沒有留言:

發佈留言