2002年11月12日星期二

【報紙】馬騮精大搞三角戀

日期: 2002年11月12日
來源: 蘋果日報

楊恭如、阿Sa爭仔打餐死  馬騮精大搞三角戀

由張衛健主演的電視劇《齊天大聖孫悟空》已於昨晚推出,賣點是明星陣容強勁和電腦特技。健仔今次出動不少人情牌,客串演員雲集是非、新聞人物,包括有謝霆鋒、蘇永康、楊恭如和孫佳君等,而楊恭如更與 Twins的阿 Sa爭奪健仔飾的孫悟空。

由台灣集團投資約八千萬港元拍攝的電視劇《齊天大聖孫悟空》,陣容龐大,除主角張健外,參與客串的港日台演員還包括鄭秀文、許志安、 Twins的鍾欣桐(阿嬌)和蔡卓妍(阿 Sa)、梁漢文、葛民輝、李燦森、林志穎、袁詠儀、李珊珊、曾志偉、麥家琪、徐熙媛及飯島愛等四十一人。健仔曾表示拍畢此劇之後,不會再扮馬騮精,更增添《齊》劇的可觀性。


《悟空一膽拖41腳》楊恭如飾白骨精。

蜻蜓點水   阿 Sa健仔嘴對嘴
今次健仔飾演的孫悟空是個萬人迷,他和阿 Sa演的紫蘭仙子、林志穎演的哪吒有一段微妙的三角戀,健仔更和阿 Sa有一幕蜻蜓點水式的親嘴鏡頭,劇集高潮是阿 Sa為救健仔而死。而早前疑因感情問題,在銅鑼一間意大利餐廳被掌摑的楊恭如則飾演白骨精,不但被健仔迷倒,更加為爭健仔而與阿 Sa大打出手,最後則改邪歸正。


《悟空一膽拖41腳》鍾欣桐飾紫薇仙子(左)、蔡卓妍飾紫蘭仙子(右)

處女劇集   Twins先睹水貨為快

《齊》劇雖然卡士強勁,但宣傳之少亦是近年罕見,只在上月尾搞了個首映記者會,只得 Twins出席撐場。 Twins是首次拍劇,為預早欣賞自己的演出,更率先買了國語版的 VCD先睹為快,但兩人都有微言,阿 Sa覺得配音把聲「好姣」,阿嬌則覺得把聲「巴喳」。
阿 Sa昨日接受本報電話訪問時說:「演員班底咁強,宣傳只係附屬品,我對呢套劇好有信心,因為健仔係有口碑的演員。水貨都唔會對收視有影響,觀眾梗係想聽番演員自己把聲啦。我記得個陣《小寶與康熙》收視好,健仔請晒七個老婆去日本旅行,呢套劇收視大家公認好話,當然要屈佢啦!」


《悟空一膽拖41腳》張健飾孫悟空(左)、飯島愛飾黑蜘蛛精(右)


《悟空一膽拖41腳》鄭秀文飾觀音


《悟空一膽拖41腳》孫佳君飾白蜘蛛精


《悟空一膽拖41腳》李燦森飾沙僧(左)、葛民輝飾豬八戒(右)

無線落本  五千公仔贈觀眾

而阿嬌就賣花讚花香說:「因為演員多,所以好難度期做宣傳,套劇真係好好睇。我第一次山長水遠去到橫店拍劇,由朝拍到晚,點都值得睇下啩!我同阿 Sa今晚都要錄音,唔可以一齊睇電視,但係我地會錄黎睇。」

無線外事部助理總監曾醒明昨日則稱,無線很重視《齊》劇的宣傳,原本打算前日做宣傳,但因外購劇的演員難度期取消,他說:「公司已經度左健仔、梁漢文、 Twins同李珊珊下個禮拜日(十七日)做第二浪宣傳。為左呢個劇,我地重訂製左一批毛公仔同海報活動上送畀觀眾。」據知毛公仔首批訂製了五千隻,每隻成本約十元。

健仔昨日接受本報電話訪問時說:「我由第一日拍呢套劇,已經不停咁做宣傳,至於收視,我從來都唔會期望有幾多點數,呢套係我入行以黎最大的一套劇,我盡左力去做,希望有好成績,大家鍾意。」至於會否如阿 Sa的要求請她去歐洲購物,健仔說:「如果佢有時間去,我咪畀錢咯!」

採訪:朱芷瑩、卓寶花

沒有留言:

發佈留言