2002年11月3日星期日

【專欄】#1 放眼神州十多億觀眾

* 編按:
可見目標非常明確,而他也成功了。

日期: 2002年11月3日
來源: 東方日報,《紅星花園》專欄

無刻意躋身入荷里活 放眼神州十多億觀眾

入行十八年, 在娛樂圈三起三落, 可謂練得一身好「 武功」 !我張衛健不想扮謙虛, 今時今日, 無論在東南亞及內地, 總之是有華人的地方, 都認識我張衛健, 地位總算奠定, 但我的目標是要透徹打通內地市場, 完全鞏固地位, 做電視劇「一哥」 , 我要做到中國每一個小山區, 都要識得我張衛健。
  
不抱任何希望
  
即使早前哥倫比亞電影公司希望拍一個中國題材的電影, 經過亞洲區的市場調查, 他們構思Monkey King 「 馬騮王」 這個角色, 打入荷里活, 有關方面認為適合我, 投資額更由八百萬美金加至一千五百萬, 不過, 目前情況如要用一個「 餅」 來形容, 一半都未有, 雖然選中我, 站在中國人立場, 絕對係一份尊重, 但我不抱任何希望, 傾得成我自會俾心機去拍, 不成都無所謂。
  
我係一個無野心的人, 我從來沒企圖要踏入荷里活, 我並非沒志氣, 只不過我係一個知足的人, 講求實際。十年前, 我在無線拍了幾套收視冠軍劇集, 包括《 老友鬼鬼》 、 《 我愛牙擦蘇》 等, 之後跳到電影圈, 拍了很多電影, 例如《 學校霸王》 等等, 成績都不錯, 就以為可以打通東南亞和內地市場, 其實這些只係一小部分, 我敢講, 香港市場可以一夜成名, 例如謝霆鋒、 Twins 等, 聲勢無錯可以帶到台灣、 東南亞及內地如珠海等地, 但真正要做到「 一哥」 位置, 必須要徹底打通內地如山西、 遼寧等地方, 我要做到我每有電視劇推出, 內地爭相搶購之目標, 內地數以百計電視台, 爭相搶購… … 這盤數不得了!
  
明星不同特首

單是打開一個中國市場, 我要花的力氣十分大, 就算奠定位置, 都要將之保持。明星不同選特首, 做得不好都可以做幾年, 娛樂圈這行, 要是有一位形象相若的新秀冒起, 我的位置就好易被人取代, 所以在華人地方我未能夠「 坐定粒六」 , 都應該先發展韓國、 日本等市場, 亦未輪到荷里活。我並非無志氣, 係講實際, 一步一步來, 做好自己塊田。


(來源: KaKa)


(來源: Heidi)

沒有留言:

發佈留言