2002年11月8日星期五

【專欄】#6 許志安自爆鍾意個女仔

日期: 2002年11月8日
來源: 東方日報,《紅星花園》專欄

張衛健: 許志安自爆鍾意個女仔

我老友真係好多, 很多都是識於微時, 包括: 劉德華、 許志安、 梁漢文、 蘇永康等, 當中更有些人, 只要他們開聲, 我都可以為其赴湯蹈火, 屬兩肋插刀之交, 例如: 曾志偉、 恬妞、 狄波拉。直至我走紅, 身邊老友沒有「 變臉」 , 而特別殷勤, 亦不覺有人乘機來「 拍馬屁」 , 當我幸運又好, 乜都好, 有的我都視而不見, 因為真正的老闆, 是我的觀眾。

友情中, 我對梁漢文勤加勉勵, 方法正是自己三起三跌之奮鬥史實例。時下社會之困局, 自己的奮鬥史, 大可用作振奮港人的教材。範圍收窄一些, 用之於娛樂圈發展不如理想的朋友, 他們亦可作為參考。

正如梁炳的事業陷低潮, 我會向他講, 我每次的「 跌」 , 都曾給自己判了死刑, 後來我知道, 任何人只要有心或未死, 遇到機會, 一定可以翻身,我就是一個例子, 更何況梁炳只是第一次「 跌」 , 他朝梁炳可能比我有更高或更多的高峰呢!

幾驚安仔話愛我

另一個老友許志安, 我當他「 女」 般, 安仔感性而搞笑, 一次他向我「 示愛」 , 其深情、 感動, 簡直嚇得我面青口唇白, 因為,我好驚他話愛的人是我。早年安仔在深圳登台, 叫我去陪伴他, 但我一口拒絕, 但轉頭我卻「 靜靜雞」 前往, 甚至在他獻唱張國榮的《 黑色午夜》 時, 我突然出現台上跟他合唱, 安仔當然開心, 當晚我們上酒店小休, 他沖涼出來, 換衫準備出外消夜, 安仔卻懷著感動的眼神, 慢慢行到我面前, 深情地向我講: 「 我講俾你聽, 你唔好講俾人聽… … 」 「咁梗係… … 」但我當時不知幾驚, 不停向後退, 因為, 我真係好驚安仔話鍾意我!我個心「 卜卜跳」 地等他開聲, 安仔終於吐出: 「 我鍾意左個女仔… … 你做乜咁驚? 」 嚇得我, 我答: 「 我以為你鍾意我呀… … 我得你咁開心、 又感動! 」 安仔當年話鍾意的人, 我唔使講大家都知啦, 正是「 廚房宣言」 那位囉!

(完結篇)

張衛健口述,記者筆錄



(來源: KaKa)

沒有留言:

發佈留言