2002年11月5日星期二

【專欄】#3 健仔重新振作多謝鄭則士

日期: 2002年11月5日
來源: 東方日報,《紅星花園》專欄

健仔重新振作多謝鄭則士

當年在無線捱了十年, 才完全離開向外闖, 我係朝一個目標進發, 但當年所定之目標, 就係先做無線「 一哥」 位置。其實, 當年無男演員向外發展, 試問哪一位不是先做了「 一哥」 才離開?早期有周潤發, 中期有劉德華、 梁朝偉等, 雖然他們外闖初期, 都係票房毒藥, 衰幾年才企穩目前超級紅人之地位, 既有他們的例子, 更給我一個明確而不迷失的目標, 即使處於低潮期, 甚至給自己​​判死刑, 我都繼續努力。

不過, 努力歸努力, 現實係殘酷的, 八四年當選「 新秀」 , 往後六年, 只有一首《 足球小將》 為人熟悉, 之後就一直無機會出唱片, 一度前路茫茫, 在未想通之前, 曾認為自己唱歌出身, 一定要循唱歌方面上位, 然而時不與我, 「 冇得撈」 兼「 憂柴憂米」 的境況下, 正值與江欣燕分手, 好傷心、 好沮喪, 心想: 「 事業又冇、 愛情又冇」 , 不過, 依然好肚餓, 於是, 懷住世界末日的心情, 在無線餐廳排隊買餐蛋飯, 期間, 給我碰上鄭則士, 他在我事業第一個低潮期, 憑一句「 我私人覺得, 你係無線頭三名好演技的男演員, 俾心機啦! 」 的說話, 真正激勵了我重新振作, 忘記情傷, 即時開胃得吃光, 飲光味精湯。

激勵說話聽過, 之後亦懂得振作, 我昂首闊步, 接拍了我在無第一個高潮之電視劇《 老友鬼鬼》 , 其後, 王天林、 劉家豪等, 都很賞識我, 雖然他們沒有對我講任何說話, 但不停給我拍劇, 出出演出男主角, 經已是最大的支持。

張衛健口述,記者筆錄


(來源: KaKa)


(來源: Heidi)

沒有留言:

發佈留言