2019年5月26日星期日

【粉絲】大佬賜了一個新名字

日期: 2019年5月26日
來源: 空 (張衞健國際歌影迷會華南區負責人)

5.26香港送機

以下是我的經歷,已經有大半年沒有要簽名啦,所以這天我特意帶來了我人生中第一次中獎的畫冊給大佬簽名。
大佬:咁犀利既,呢本咩黎架?
我:中獎!
大佬:中咩獎?
我:微博中獎!
大佬:點微博中獎?
我:抽獎!微博抽獎!
大佬:邊個整㗎?
我:芒果
大佬:啫佢整出黎送俾大家呀?
我:嗯!
期間大佬有打開畫冊細心看了一會兒,然後大佬就想都不想就準備簽下芒果,我跟卓大聲尖叫,說這本畫冊是我的,大佬就笑了[笑cry][允悲],我說簽了芒果就要寄回去給芒果了,或者你簽了芒果可以在後面加一個芒果的朋友的![笑cry] 然後大佬就突然給我賜了一個新名字:芒空[汗],這是什麼鬼[笑cry],我可不想改名呀!








沒有留言:

發佈留言