2019年5月5日星期日

【圖輯】《COME! 你們來看看罷! 》我信愛音樂會 (2)

日期: 2019年5月5日
來源: H小姐

5.5.2019……尖沙咀文化中心路天廣場
我信愛音樂會
我們在雨中等着張衞健出埸
很開心張生好趕住走也跟我們合照……不過人太多,有些同伴影不到合照
能夠睇到張生在台上唱歌係超級開心







日期: 2019年5月5日
來源: A前輩

今日冒雨看Dicky,感覺很特別,一邊worship一邊看大佬,唱著熟悉的詩歌,大佬唱得特別好聽[good] 唔知道係咪我對號入座,我見到大佬對我單眼👀[憧憬][色](圖6)超興奮

完結時Dicky走得好快,我同Heidi追得快,我叫Dicky,佢就轉過嚟打招呼,我問佢見唔見到我哋,佢話見到,坐喺佢前面下面位置。原本人多Dicky初初唔打算影相,後來Heidi話落雨等咗一個鐘了,Dicky即刻望一望就話係咪影?於是我就成功影到呢張相[耶] 仲問佢有冇食我送比佢嘅cookies (自家製),Dicky話硬係有啦[鼓掌][太開心] 但之後人多混亂有啲fans就影唔到,Dicky就要上車走了[淚] 唔知下次再見要等到幾時呢?[攤手]






沒有留言:

發佈留言