2018年10月8日星期一

【報紙】蔡思貝對前輩尊重

日期: 2018年10月8日
來源: 蘋果日報

【怕咗緋聞女皇?】拒絕蔡思貝愛慕 張衞健:限於對前輩尊重

張衞健(Dicky)今日喺中環為慈善跑宣傳,原本呢段時間,可能係要為台慶劇宣傳嘅……因為早前無綫搵佢拍咗套《大帥哥》,當時相當重視,但依家套劇要到12月先播。

延播嘅原因,有指係受到蔡思貝形像差拖累劇集,Dicky今日有另一說法:「我都係睇報紙先知,照計同我合作過嘅人都會畀我魅力吸引,無論八歲至八十歲都走唔甩,唔會唔鍾意我,包括蔡思貝,只不過蔡思貝佢鍾意我限於前輩尊重,才子嘅欣賞,僅限於此。」大家都莫名其妙,講緊蔡思貝形象差喎?Dicky力撐:「佢形象幾好,OK吖,好努力,好尊重所有合作同事。」貴為前輩必然受尊重?Dicky即有感而發話:「你哋都未見過唔尊重前輩嘅人!」莫非有意拍呢套劇受到不尊重?Dicky好有道德話:「冇,個個都好尊重我。」



《大帥哥》要年底先播。


有指係受蔡思貝形拖累,張衞健話蔡思貝形象幾好。


張衞健今日喺中環為慈善跑宣傳。



慈善跑會喺11月尾舉行,佢話到時盡量參與。

講番今日活動,呢個慈善跑會喺11月尾舉行,Dicky話到時盡量參與,不過自己平日就會游水多,佢話:「有時自己懶做運動,一返香港就會捉阿媽去游水,媽媽已經七十八歲,雖然冇以前咁犀利,但o依家依然係會自己去游水。相信Big Four裡面我係最少做運動一個,但近年養成一個習慣,如果有樓梯同電梯之間,我會選擇行樓梯,等自己郁動多啲。」又力讚自己保養得宜,由細到大都冇變過係後話,前話係冇乜點定下來,屋企梳化用咗幾年都好似新梳化一樣,因為會起身周圍行,個人坐唔定。

沒有留言:

發佈留言