2018年10月9日星期二

【報紙】張衛健陪老婆或缺席宣傳

日期: 2018年10月9日
來源: am730

炮灰檔期播《大帥哥》 張衛健陪老婆或缺席宣傳

《大帥哥》成為倉底貨一事,成為城中熱話。昨日有指《大帥哥》安排於12月播出,不少人稱12月是一個炮灰期,無疑是過了張衛健一棟。昨日他出席活動時,表示自己不知道《大帥哥》何時會播出,同時暗示自己會缺席宣傳。


張衛健說︰「我真係唔知,監製有提過下,但一直都未有人同我度期做宣傳。由我入行都依家,拍過話係得嘅劇好似《西遊記》、《鹿鼎記》都未試過喺台慶劇時間播放,對我嚟講好Casual(隨便)。我拍劇目標好單一,我想拍一部講廣東話嘅劇俾香港人睇。」他又指並不擔心劇集會成為倉底貨,只希望觀眾鍾意。


洪永城在IG稱《大帥哥》將於12月播出。

若然劇集12月播出,張衛健可能要在11月尾或12月初幫手做宣傳,但他明言屆時會和太太去二人世界,因為已經一早跟太太承諾,希望彌補過往陪伴不足。


有指蔡思貝形象欠佳,令高層決定把劇集抽起以示懲戒。

力撐蔡思貝OK

對於有傳因為蔡思貝形象累事,張衛健指對方好尊重所有合作的同事,形象不錯,是一個好努力的演員。他又謂無論八歲或八十歲的人都喜歡他,當中包括蔡思貝,他說︰「只不過蔡思貝佢鍾意我限於前輩尊重,才子嘅欣賞。」


沒有留言:

發佈留言