2018年10月8日星期一

【報紙】張衞健暗示或缺席宣傳

日期: 2018年10月8日
來源: 蘋果日報

【無綫冇約實】《大帥哥》硬食年底炮灰期 張衞健暗示或缺席宣傳

早前無綫大鑼大鼓邀請張衞健(Dicky)返港拍攝劇集《大帥哥》實牙實齒點名呢套係重頭劇,點知台慶將近,呢套劇竟然押後至年底12月先至播出,唔少精明網民一睇到件事就覺得呢套劇成為炮灰,亦有說蔡思貝形象唔好拖累劇集被抽起。



《大帥哥》

Dicky近年一直喺大陸發展,今日佢喺中環出席一個慈善跑活動,與體操王子李小鵬互動,對方話有睇Dicky電視劇集,兩人互稱相逢恨晚,仲即場交換微信聯絡。

其實延播消息一出,Dicky已經講過一次「I do really don’t know。」,今日佢再補充:「真係唔知道,因為冇正式收到無綫通知宣傳。」無綫好似唔上心,而原本為台慶劇被抽起,Dicky再重申:「我唔知呀,I don't know。」佢同大家回顧歷史:「「由新入行喺TVB拍劇,你當係得過嘅劇,《西遊記》孫悟空、《鹿鼎記》韋小寶都未試過喺台慶劇時間播放,我講我咁大個仔喺無綫,對我嚟講好Casual。」佢話接拍《大帥哥》,係想有個機會用廣東話拍電視劇畀香港人睇。


Dicky冇正式收到無綫通知宣傳,而11月尾答應咗太太去旅行。

劇集安排到12月先播出,好可能又係一個炮灰期,Dicky話:「我冇諗快定幾時,只希望觀眾鍾意,如果鍾意我嘅嘢,觀眾就會鍾意。」Dicky冇擔心劇集會被抽起唔播成倉底貨,因為仲有其他工作要忙,亦唔會失望。


Dicky重溫歷史,佢以前受歡迎啲劇,都唔係台慶劇。

至於若12月播出,會否返港宣傳?Dicky話:「11月尾應承咗太太去二人世界,幾年前已經承諾咗太太,兩公婆要多啲二人世界,我嘅生日願望都係想人生展開新嘅一篇章,唔係日日做嘢返工,同埋喺私人生活方面彌補番對太太同家人陪伴不足,慈善我都有做,但想趁自己仲有影響力時候再做多啲。」

沒有留言:

發佈留言