2018年10月8日星期一

【報紙】撐蔡思貝形象OK

日期: 2018年10月8日
來源: 東方日報

撐蔡思貝形象OK 張衞健為香港人拍劇

張衛健(Dicky)出席慈善跑記者會,同場還有前奧運體操金牌選手李小鵬出席,二人惺惺相惜,Dicky表示若早點認識對方可跟他學體操,而小鵬即時回敬,若早點認識可以跟Dicky學功夫,慨嘆相逢恨晚。


張衞健強調回巢無綫目標是為香港人拍劇,撐蔡思貝形象OK。


李小鵬(左)與張衞健惺惺相惜。


張衞健即場做「高難度」動作。


大合照

Dicky接受訪問時提到主演的無綫劇《大帥哥》終於播放有期,傳12月會推出,他謂:「監製最近有提過,但邊日邊時播就未知,亦未有人同我度期做宣傳。」問之前傳是台慶劇但臨時被抽起?他說:「我真係唔知,其實由新秀到TVB拍劇,而拍過又所謂得咗嘅劇,好似孫悟空同韋小寶都唔係台慶劇,對我嚟講呢樣嘢好casual(隨便), 我拍劇目標好單一,我想拍一部講廣東話嘅劇畀香港人睇。」


張衞健與蔡思貝在無綫劇《大帥哥》合作。

但另一說法是指蔡思貝緋聞形象差而令劇集播出無期?Dicky則言:「以我魅力嚟講,觀眾層係8歲到80歲都唔會唔鍾意我,包括蔡思貝,但只不過思貝對我限於前輩嘅尊重同才子嘅欣賞。(話佢形象差?)佢形象OK喎!佢好努力呀!」講到拍畢一年仍未播好感失望?他謂不會,因他目標單一,就是拍部廣東話劇。

沒有留言:

發佈留言